Szubik
Administrator
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: STWa City
|
Wysłany: Nie 21:38, 20 Sie 2006 Temat postu: Regulamin Forum |
|
|
I. Zasady ogólne
1. Każdy z użytkowników forum musi zapoznać się i przestrzegać Regulaminu Forum.
2. Zanim założysz jakiś temat lepiej warto użyć wyszukiwarki w celu sprawdzenia czy nie istnieje już podobny. Jeżeli takiego nie ma wtedy śmiało możesz założyć swój.
3. Zabrania się wyzywania, obrażania któregokolwiek z użytkowników forum! Posty z kłótniami mogą być kasowane bez wyraźnego ostrzeżenia.
4. Podwójne lub niepotrzebne posty będą kasowane!
5. Zabrania się rozpoczynania tzw. offtopów (postów odbiegających od głównego wątku). Będą one usuwane (jednak, aby nie zakłócić toku wypowiedzi w danym temacie offy będą usuwane, jeżeli całkowicie zdominują główny wątek).
II. Avatary i Podpisy
1. Dopuszczalny maksymalny wymiar avatara wynosi 120 na 120 pikseli.
2. Maksymalna wielkość pliku avatara wynosi 55kB.
3. Zdalne avatary zostały wyłączone.
4. Dopuszczalny maksymalny wymiar Sygnaturek wynosi 120 na 300 pikseli.
5. Maksymalna wielkość Sygnatury wynosi 100kB.
6. Maksymalnie dopuszcza się 1 obrazek w podpisie.
7. Maksymalna długość podpisu wynosi 250 znaków.
UWAGA! Jeżeli umieszczasz obrazek o maksymalnych dopuszczonych wymiarach staraj się nie dodawać do niego tekstu rozłożonego na kilka linijek (albo odpowiednio zmniejsz tekst). Sygnatura nie powinna wizualnie przytłaczać treści postu, bo to post jest najwazniejszy, a nie zawartośc sygnatury.
8. Avatary i obrazy w podpisach nie mogą zawierać treści pornograficznych, wulgarnych napisów oraz symboliki faszystowskiej.
Dla niezbyt rozgarniętych ludzi pod pornografie na tym forku zaliczamy:
-Pocałunki z jezyczkiem, członków obu płci i tych samych.
-Nagi damski biust, posladki.... zabawi tymi czesciami ciała.
-Narządy rozrodcze Kobiet i Mężczyzn, co za tym idzie zabawy tymi narządami itp.
-Stosunki Sex ulane, Sceny przedstawiające penetracje.
+Jakiekolwiek wątpliwości, spory rozstrzyga Administrator
9. Nie przestrzeganie rozmiaru grozi zablokowaniem sygnaturki i ostrzeżeniem.
III. Ostrzeżenia i bany
1. Moderatorzy lub administratorzy mogą wydawać ostrzeżenia o wartości 2 lub 1.
2. Użytkownik może otrzymać ostrzeżenie za:
- Spam (wartość 1)
- Offy (wartość 1)
- Wszczynanie kłótni (wartość 1)
- Prowokowanie do offa/kontynuowanie offa (wartość 1)
- Za notoryczne zakładanie tematów, które zostały już omówione w innym wątku (wartość 1)
- Używanie wyrazów powszechnie uważanych za wulgarne (wartość 2)
- Za zakładanie tematów zawierających treści pornograficzne lub faszystowskie (wartość 2)
- Obrazę innych użytkowników forum (wartość 2)
- Za pisanie postów pełnych błędów ortograficznych (wartość 1)
3. Użytkownik ma prawo w ciągu 7 dni podważyć ostrzeżenie, jeśli nie ma istotnych powodów jego wydania.
3a. Użytkownik nie może podważyć ostrzeżeń otrzymanych za nieprzestrzeganie punktu II. Regulaminu Forum.
4. Ostrzeżenia będą kasowane po upływie 90 dni.
5. Administrator ma prawo dać bana za nadużycie wulgaryzmów, niestosowane zachowanie użytkownika (w myśl ogólnie przyjętych norm) oraz notoryczne łamanie Regulaminu Forum.
6. Administrator może przydzielić taką karę bez żadnego uprzedzenia, ale z podaniem konkretnego powodu.
7. Użytkownik może w ciągu 14 dni odwołać się od decyzji o nałożeniu bana, do któregokolwiek Administratora jeżeli nie otrzyma konkretnego powodu takiej decyzji. Jeżeli użytkownik w tym czasie się nie odwoła, decyzja o przyznaniu bana będzie permanentna (ban permanentny).
8. Bany będą kasowane po upływie 1 roku od ostatniego logowania użytkownika, który takiego bana otrzymał.
9. Użytkownik, który zauważył przejawy łamania Regulaminu Forum może zakomunikować to jednemu z administratorów lub moderatorów.
10. Moderatorzy lub Administratorzy nie są zobowiązani do pisemnego ostrzeżenia użytkownika (poprzez PW - Prywatną Wiadomość), który łamie Regulamin Forum.
11. Użytkownikom, którzy pomimo otrzymania bana permanentnego, powracają na forum (dzięki zmiennemu IP lub używaniu proxy) i dalej nie przestrzegają Regulaminu Forum będą kasowane nowozakładane konta i wszystkie posty (po rozpoznaniu takiego użytkownika).
IV. Inne
1. Regulamin dotyczy wszystkich użytkowników forum, w tym Moderatorów i Administratorów. Jednak Moderatorzy i Administratorzy są uprzywilejowani ze względu na funkcje jaki pełnią i należy im się odpowiedni szacunek.
2. Użytkownik ma prawo złożyć zażalenie na pracę moderatora. Skarga musi dotyczyć zaniedbania obowiązków lub łamania netykiety. Skargi nie mogą być zgłaszane z przyczyn osobistych.
3. Użytkownik który nie będzie udzielał się na forum po zarejestrowaniu przez 2 tygodnie) to jego konto zostanie skasowane!
4. Zabrania się stosowania skryptu "you".
5. Administratorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany regulaminu w każdej chwili.
6. Użytkownik ma obowiązek dostosować się do nowych zasad z chwilą ich wprowadzenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|